Veelgestelde vragen
Hebben jullie een woonwinkel?
Momenteel bieden wij onze producten alleen aan via de webshop. Hierdoor kunnen we onze prijzen zo laag houden.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Er zijn producten die met vaste transporteurs worden geleverd. Als deze voor 15.00 besteld zijn, zijn ze de volgende dag in huis. Grotere producten zoals de boekenkasten worden via onze eigen transporteurs geleverd. Voor de levering zal er eerst contact opgenomen worden met u voordat wij de producten zullen leveren. Dit kan maximaal tot 7 dagen duren.
Wat als de product niet op voorraad is?
Mochten wij de producten niet op voorraad hebben, dan is er een levertijd aan gebonden. De levertijd varieert van 2 tot 4 weken. In de genoemde levertijd ontvangen wij de bestelling van de leverancier.
Ik heb betaald, maar geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Het kan soms enkele minuten duren voordat je de bevestiging ontvangt. Nog niets ontvangen? Het kan zijn dat je bevestiging in de spam map van je e-mailaccount terecht is gekomen.
Heb je een account, dan kun je je orderbevestiging ook terugvinden in ‘Mijn Account’. Kun je de bevestiging nog niet vinden, neem ook dan contact op met de klantenservice.
Kan ik ook telefonisch of via e-mail een bestelling plaatsen?
Dit is mogelijk, wij adviseren wel altijd om eerst een account aan te maken voordat je contact met ons opneemt. Je kunt ons bellen of eventueel mailen om jouw bestelling te plaatsen. Je krijgt via de mail een orderbevestiging.
Moet ik thuisblijven voor de bezorging van mijn bestelling?
Ja. Wij maken de afspraak in samenspraak met jou en nemen daarvoor telefonisch contact met jou op. Bezorging vindt doorgaans plaats doordeweeks tussen 8:00 – 21:00 uur. Je wordt een halfuur van tevoren gebeld. Wij kunnen helaas geen tijden of tijdsvakken garanderen. Dit in verband met logistieke planningen. Ben je niet thuis? Dan maak je een nieuwe afspraak. Je betaalt dan ook voor een tweede levering. Voor meer informatie, kijk bij onze bezorgservice.
Kan ik de meubels laten monteren?
Nee, wij bieden geen montageservice. Bijna al onze meubels bestaan uit bouwpakketten met handleiding.
Welke garanties heb ik op mijn aankopen?
Onze garanties is in overeenstemming met de algemene voorwaarden van de Leverancier. Tot twaalf maanden na leveringsdatum ontvang je garantie op alle reparaties danwel vervangingen, tenzij er schade is ontstaan door verkeerd gebruik van het product.
Er zit een beschadiging op mijn meubel, wat moet ik doen?
Wij doen onze uiterste best om alles zorgvuldig te leveren, maar het kan natuurlijk altijd voorkomen dat jouw nieuwe aankoop beschadigd blijkt te zijn, of dat je achteraf onderdelen blijkt te missen.
Gekochte meubelen moeten binnen 14 kalenderdagen geïnspecteerd worden op schade, of ontbrekende onderdelen. Houd er rekening mee dat dit vóór de montage moet gebeuren, na de montage kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie. In geval van schade of ontbrekende onderdelen dient er een e-mail gestuurd te worden, met daarin de ordergegevens, foto’s en onderdeelnummers. Heb je schade ontdekt, dan willen we dat natuurlijk zo snel mogelijk voor jou oplossen. Indien wij het onderdeel op voorraad hebben, wordt dit zo spoedig mogelijk bij jou geleverd. Het kan ook voorkomen dat het onderdeel besteld moet worden, dan moet je rekening houden met de levertijd van het onderdeel. Voor aanvullende informatie, zie ook garantie
Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?
Klachten zijn erg vervelend. We willen deze natuurlijk zo spoedig mogelijk verhelpen en zorgen voor een goede oplossing wanneer je niet tevreden bent over een product of de service. Mocht je een te lange levertijd hebben, vertoont jouw meubel onderling kleurverschil, past jouw bank niet naar boven en moet deze getakeld worden met een lift, of heb je beschadigde meubels of meubels met missende onderdelen ontvangen? Schroom dan niet en neem direct contact op met onze klantenservice. Wij staan jou graag te woord!